Taxa pe stalp ar putea fi modificata. Aplicare diferita pentru agricultura


taxa pe stalp* Taxa pe stalp ar putea fi modificata in perioada urmatoare pentru a se aplica diferit in sectorul agricol, dupa cum a anuntat ministrul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Daniel Constantin *

Seful Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale a declarat ca a avut o discutie pe tema implementarii taxei pe stalp cu ministrul Finantelor, Ioana Petrescu, precizand ca modificarile legislative pot fi facute in perioada imediat urmatoare.

Daniel Constantin, ministrul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, a spus:

Eu va spun ce am discutat cu doamna Petrescu, ministrul de Finante. Putem sa facem modificarile legislative in perioada imediat urmatoare, iar ele vor intra in vigoare spre sfarsitul acestui an. Dar modificarile, asa cum ne-am angajat si eu si primul-ministru si ministrul de Finante, cel putin in fata mea, vor fi facute probabil in perioada imediat urmatoare. Eu ma refer la agricultura, pentru ca despre agricultura am discutat. Sunt anumite zone care nu trebuie sa intre in aceasta categorie. Am dat exemple de platforme, anumite garduri, anumite investitii care sunt facute la nivel de ferma si care, unele dintre ele, silozuri mai vechi, de exemplu, care aveau o valoare contabila mult mai mare la momentul in care s-a facut investitia. Ele, in momentul acesta, probabil nu au inventarierea refacuta si atunci impozitul ar fi foarte mare.

De asemenea, Daniel Constantin a recunoscut ca aplicarea taxei pe stalp in domeniul agricol ar putea afecta serios profitul si investitiile din agricultura romaneasca.

Posted on 20/06/2014, in Actualitate, Administratie, Agricultura, Economie, Eveniment, Finante, Realitatea zilnica, Social and tagged , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

